همکلاسی

آلبوم عکس بچه های ICT 86 قوچان !

همکلاسی

آلبوم عکس بچه های ICT 86 قوچان !

علیرضا

فقط بچه رو نترسونید یکی یکی آروم

نظراتونو ان طرف به مامانش بگین






نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان
به خصوص خانم فضلی و نوید
خوبید
آقا مبارک خیلی خوشگله ماشااله
انشااله عروسی ش
خدا براتون گهشداره
فقط خانم فضلی یه اسفند دود کنید براش یه وقت چشمش نزنیم

zahra سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام
تبریک میگم.واقعا بانمکه.خدا حفظش کنه.خیلی دوسش دارم .من عاشق بچه های توپولم. امروز خیلی حالم گرفته بود ولی لبخند علیرضا باعث شد منم بخندم.
سیماجون خیلی شبیه تو شده. یه عالمه ببوسش

مسعود انگاس چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

من قبلا تبریک گفتم بازم تبریک میگم
ایشالا زود دومادش کنین بیایم عروسیش

محسن کمالی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

میگم اگه امکانش باشه بقیه دختر بیارن بتونیم با هم وصلت کنیم.تا الان شهریار و علیرضا رو داریم به افتخار دو گل سر سبد

sima چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام به همتون تولد علیرضا 11 تیر اگه انشاا... مشکلی پیش نیاد میخوام همتونو اگه لایق بدونید دعوت کنم که البته از همین الان بگم هماهنگی دختر پسرا و اونایی که واقعا میان با اقای رستمی باشه که خبرشو به ما بدن انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد